reklama

Jsem fuč

Dneska mě na fakultě zastavil kamarád ze Slovenska a z plných plic mně vysvětlil, jak ho mrzí, že už nepíšu na blog. Upřímně – jsem promiskuitní blogger...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vyzkoušel jsem víc prostředía nakonec skončil na své vlastní doméně.Omlouvám se za zradu blogovacího systému sme.sk. Sloužil poměrně dobře.

Opustil jsem ho kvůli tomu, abych mělvšechny svoje věci na jednom místě a pracoval v prostředí,které mně vyhovuje. Všem přátelům blogubures.sme.sk se omlouvám a vzkazuji, že moje článkynajdou na madcow.cz/vzorek . Díky za pochopení.

Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...je známý jako lenivý student fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V oboru marketingu působím jako občasný textař - s vážnými sklony k charitativní činnosti. Mojí vášní i prokletím je reklama - bestie jedna. Zoznam autorových rubrík:  ČeskoReklama atd.Slovní (d)efektZ pivniceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu