reklama

Humus v Londýně

V posledním čísle časopisu Reflex vyšel článek o mém pobytu v Londýně. Musím říct, že se trochu bojím reakcí čtenářů. Bydlel jsem nějaký čas v oblasti Herringay, kterou si můžete představit jako neutěšenou čtvrt plnou  přistěhovalců a všech nešvarů, které s tím souvisí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Během rozhovoru s novinářem, který má rubriku „Na vandru“ na starosti, se mně vybavovaly nepříjemné zkušenosti, které se týkaly „rozdílnosti kultur“ Kurdů, Afričanů a jiných. Tohle je záležitost, kterou musí řešit každý kdo se ocitne v cizím prostředí. Čtenáře to asi příliš nepřekvapí.

Víc asi překvapí moje zkušenost z hotelů, ve kterých jsem pracoval. Jen ve stručnosti:

 

- V hotelu na Victoria Station běhaly ráno po kantýně krysy - nikdo to moc neřešil

- V hotelu na Canary Warf (finanční centrum Londýna) bylo zázemí pro zaměstnance v takovém stavu, že by to u nás asi neprošlo – plíseň, špína atd.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Ve stejném hotelu byla v kuchyni taková špína, že by zákaznici asi zvraceli, kdyby to viděli

- V cateringových společnostech, které vyvařovaly na různé párty se na hygienu příliš nedbalo – což se projevovalo např. tím, že jsme neměli teplou vodu na mytí nádobí

- Pomocnou práci v kuchyni dělali lidé z celého světa - bez lékařských prohlídek, dokladů atd.

 

A výčtem by člověk mohl pokračovat ještě dál. Paradoxní mně to přišlo především kvůli nárokům, které naše úřade kladly na restaurační zařízení před vstupem do EU. V žádném hotelu, kterým jsem prošel jsem nemusel předkládat zdravotní kartu, často se nevařilo v nerezu, bezdotykové baterie byly neznámým vynálezem atd.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jsem pro Evropskou unii. Jen si při oživení vzpomínek někdy říkám, jestli to trochu nepřeháníme. A občas si taky říkám, jestli proevropsky orientovaní lidé nemají růžové brýle…

  

Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...je známý jako lenivý student fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V oboru marketingu působím jako občasný textař - s vážnými sklony k charitativní činnosti. Mojí vášní i prokletím je reklama - bestie jedna. Zoznam autorových rubrík:  ČeskoReklama atd.Slovní (d)efektZ pivniceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu