reklama

Děs z chřipky

Nedávno jsem četl článek o nebezpečí pandemie chřipky, která se s velkou pravděpodobností blíží. Protože mě jako hypochondra různé choroby zajímají, tak jsem si text důkladně prošel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bohužel jsem v něm neobjevil nic nového a zásadního. Informace, které nám novináři přinášejí se neustále opakují a člověk je už z nich pořádně otupělý. Někteří lidé z toho můžou mít až psychické problémy. Stejně jako profesionální vojáci Varšavské smlouvy, kterým se pořád vštěpovalo, že nepřítel brzy zaútočí a oni chudáci marně čekali desítky let.

Nepochybuji o tom, že nějaká zákeřná choroba přijde a dost z nás si to odskáče. Vadí mně ale to, že už jsme proti těmto informacím imunní. Nezajímáme se, zda má stát nějaké opatření pro tuto situaci, zda nakoupil vakcíny atd.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Popravdě, v době kdy jsem si četl ten článek, jsem byl nervní akorát z toho, že mně nefungovalo ICQ. Ta bezmocnost, kterou způsobil výpadek serveru, mě štvala a děsila víc než hypotetická smrt na zmutovaný virus.

Druhý den jsem s úlevou zjistil, že ICQ zase funguje. Možná by se dal u veřejnost vyvolat zájem o zásadní věci oznámením, že se podstatná část obyvatelstva po pandemii „nezaloguje“ do svých nejrůznějších komunikátorů. Ten děs, který by nás pak obcházel... 

Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...je známý jako lenivý student fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V oboru marketingu působím jako občasný textař - s vážnými sklony k charitativní činnosti. Mojí vášní i prokletím je reklama - bestie jedna. Zoznam autorových rubrík:  ČeskoReklama atd.Slovní (d)efektZ pivniceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu