reklama

Už jsem skoro zvracel

Není mnoho textů, které by mě rozhodily takovým způsobem, že se mně během četby udělá nevolno. A tím myslím akutní nutkání zvracet z popisovaných situací.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Od Chucka Palahniuka jsem četl pár ujetých (?) textů (Přeživší, Klub rváčů), ale ten poslední byl nejtěžší. Je to povídka Guts, která u nás ještě nevyšla. Dostal jsem na ni link od kamaráda, který se zná s autorem překladu. Musím říct, že zná dost odolné typy.

Nechci vás otravovat úryvky, text je ke stažení v pdf zde.

Pokud máte slabší žaludek, tak to raději nečtěte. A když máte chuť někomu zkazit den, oběd nebo sváteční večeři, pošlete mu odkaz. Určitě to zabere. 

Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...je známý jako lenivý student fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V oboru marketingu působím jako občasný textař - s vážnými sklony k charitativní činnosti. Mojí vášní i prokletím je reklama - bestie jedna. Zoznam autorových rubrík:  ČeskoReklama atd.Slovní (d)efektZ pivniceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu