reklama

Všechno je to na kočku…

Nedávno jsme se přestěhoval do nového bytu Bydlím tam ještě se svojí sestřenicí. Podle předběžných informací, které mě dala, jsme v bytě měli bydlet jen my dva. Po pár dnech si ovšem přivedla Michala - svého miláčka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
to neni ona, ale kouka uplne stejne nebezpecne
to neni ona, ale kouka uplne stejne nebezpecne 

Je dost mladý, ještě nepobral moc rozumu, takový ztřeštěný puberťák, který všude běhá, leze do cizích věcí, ochutnává moje jídlo. Prostě nezná mezí, nemá moc společenské vychování. Dokonce párkrát udělal potřebu do vany, místo do běžného odpadního zařízení. A myslím si, že se to časem asi moc nezmění. K mému zděšení si totiž dotáhla kocoura.

Osobně mám rád kočky jiné, popř. v zoologické zahradě, za hodně tlustým sklem. Ze zvířat mám raději psy, které si dokážu představit na zahradě, na větším pozemku. Zvířata v bytě podle mě trpí. Vidím to perfektně na Michalovi, který je celý den sám doma, a když se panička vrátí z večerního tahu, tak se s ním občas pomazlí. Jinak neustále otravuje mě a já z toho začínám šílet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedávno jsem krájel cibuli na opravdu malinkaté kostečky a ten přiblblý kocour se odrazil a skočil rovnou pod kudlu. Když jsem viděl, jak se všude rozběhla ta jemně krájená cibulka, nad kterou jsem začínal slintat, neudržel jsem se a kočku mrštil zpátky na zem. Myslím, že letěla rychleji než přiskočila. Byla z toho dost vyjevená a já taky, protože normálně takové sklony nemám. Přiznávám, bylo to dost neurvalé a kruté. Úplná malichernost, jako je jemně nakrájená cibulka, může rozhodit snad jen povrchního člověka. Jenže já jsem se těšil na čerstvou míchanici z vajíček, šunky, kousků síra a jemně osmahlé cibulky. Ano, jsem špatný. Jen doufám, že kocour Michal naše spolubytí přežije. Budu referovat dál, držte mu palce…

Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...je známý jako lenivý student fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V oboru marketingu působím jako občasný textař - s vážnými sklony k charitativní činnosti. Mojí vášní i prokletím je reklama - bestie jedna. Zoznam autorových rubrík:  ČeskoReklama atd.Slovní (d)efektZ pivniceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu