reklama

Milujte slevy

Sleva. Magické slovo, které stimuluje naše chamtivé mozečky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Včera jsem se zase slušně pobavil v jednom obchodním centru. Nejsem zrovna typ, který by tam musel trávit život, ale občas si musím nakoupit "předměty přežití". Po projití všech těch regálů, ve kterých se záměrně špatně hledá, jsem s obtěžkaným vozíkem dorazil k pokladě. Přede mnou se tlemila spokojená rodinka se svým malým nákupem pro případ konce světa a tak jsem měl dost času omrknout stojany s drobnostmi. Jsou to poslední záchytné body, které mají marketingový pracovníci rádi, protože do nich většinou pro nějakou nepotřebnost sáhnete. Nabízený sortiment je stejný ve většině obchodňáků a jen někde výběr zpestřují prezervativy několika chutí (hned vedle žvýkaček a bombónů). V "mém" marketu jsem kondomy nenašel. Věnoval jsem se proto sladkostem. Mám rád Mentos(y), takže jsem prohlížel jejich nabídku. Mohl jsem si vybrat buď jednotlivé kusy za 11.50 nebo balení 3+1 zdarma za skvělou a neuvěřitelnou cenu 56 Kč. Samozřejmě jsem sáhnul po "výhodném" balení. Kdo by nevzal jeden kus takříkajíc "zadara". Možná bych si měl připustit, že to bylo "skoro" zadarmo. Jako člověk od marketingu vám radím - při nákupu neustále myslete na to, že "nic není zadarmo". U Mentosu se slevou nám jednoduché kupecké počty řeknou, že čtyři kusy za 56 nejsou o moc výhodnější oproti jednomu kusu za 11,5. Ale to jste určitě už pochopili. Možná je to příplatek za ten dobrý pocit z levného nákupu se slevou. Čert ví...

Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...je známý jako lenivý student fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V oboru marketingu působím jako občasný textař - s vážnými sklony k charitativní činnosti. Mojí vášní i prokletím je reklama - bestie jedna. Zoznam autorových rubrík:  ČeskoReklama atd.Slovní (d)efektZ pivniceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu