reklama

Řekni, kde ty nuly jsou...

Nemám rád karmu. Musím říct, že už od začátku mě moc nedostává a hlavně se s ní netrápím. Většina mých článků má nízké hodnocení – ale popravdě – co mně je po tom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Dávám na blog články o věcech, které mně zajímají a můžou být užitečné i pro jiné lidi, byť většinu nemusí oslovovat. Slyšel jsem názor kamaráda – taky bloggera na Sme. sk – podle kterého není těžké napsat dojemný článek o úmrtí kočky, nějaký emocionální výlev a hlasů na karmě bude uspokojivě přibývat.

Dost z vás si teď řekne, že je to blbost a je za tím závist. (Můžeme si vúbec závidět karmu?).

Kdepak – vím, že ti co mají vysokou karmu do toho dávají spoustu energie, času a tak jsou za to virtuálně oceněni a někteří uspokojeni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Já jsem byl spíš spokojený s tou nulou, která mně tam naběhal po jisté době nečinnosti a začíná mě tam pěkně otravovat to nudné číslo kolem čtyřky nebo pětky. Já chci zpět svoji elegantní a sexy NULU! Nejde ji nějak vrátit? Poraďte mi.

Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...je známý jako lenivý student fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V oboru marketingu působím jako občasný textař - s vážnými sklony k charitativní činnosti. Mojí vášní i prokletím je reklama - bestie jedna. Zoznam autorových rubrík:  ČeskoReklama atd.Slovní (d)efektZ pivniceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu